Fraktpriser
Vi har fast frakt på kr.79,- på alle ordre. 

Hvis du ønsker å hente varen din i butikken vår på Grisen i Tvedestrand, send oss en epost, så trekker vi fra farktprisen. 

Leveringstider
Leveringstidene varierer noe på hvor du befinner deg i landet, helger og helligdager, men alle må påregne en uke sendetid.

Så lenge varen er i butikk tar det ikke lang tid før bestillingen er pakket og sendt. Vi er ganske så raske og ønsker at du skal få varene dine kjapt! Siden vårt lager også er butikken, kan feil på lageret forekomme, vi ber om forståelse for dette og kontakter deg selvfølgelig hvis varen er utsolgt.

Når pakken har ankommet ditt lokale post-utleveringsted, vil du motta en hentelapp i postkassen din. Vi opplever dessverre fra tid til annen at dere ikke får denne lappen, så sjekk gjerne med utleveringsstedet, hvis dere ikke har fått hentelapp innen en uke. 

 

Du er hjertelig velkommen til å hente pakken din hos oss, det synes vi er veldig koselig!

Bare send oss en epost etter du har lagt ordren din, så kan du plukke den opp samme dag i butikken vår på Grisen i Tvedestrand! 

 

Uavhentede pakker
Hvis en bestilling ikke blir hentet vil mottaker motta et gebyr for å dekke våre kostnader rundt frakt tur/retur.

Hvis du benytter deg av angreretten må du kun betale kostnadene rundt returen, jf angrerettloven §15.


Feil vare er levert
Vi har et system som skal fange opp eventuelle feil før varene blir sendt. Det kan allikevel forekomme at en vare har blitt feilsendt.

Hvis du skulle oppdage en feil er det bare å kontakte oss. Vi dekker selvfølgelig kostnadene rundt å få rettet opp i feilen. Eventuelle feil må meldes fra til oss innen rimelig tid. Varen skal returneres i original emballasje. 


Garanti
Alle varer hos oss selges med reklamasjonsrett i henhold til kjøpsloven. Husk at faktura må sendes inn ved reklamasjon.

Vi har ingen garanti utover kjøpsloven med mindre annet er opplyst i produkttekst.

Retur
Hvis du ønsker å bruke angrefristen din på en ordre du har bestilt må du sende varene tilbake i original emballasje. Fraktkostnadene ved retur må dekkes av kunden. Du må også huske å sende med en kopi av faktura, utfylt angrerettsskjema (sendes på epost sammen med hver bestilling). Kreditering av beløpet skjer via Klarna-systemet. Varer som returneres skal være ubrukt og i original emballasje. Hvis varen har blitt modifisert av kunden slik at varen ikke kan selges som ny gjelder ikke angreretten.

Normal behandlingstid fra vi har mottatt sendingen er 2-4 dager. Når en retur er ferdig behandlet vil du få tilsendt en e-post fra Klarna. 

Vi anbefaler at du bruker Posten sin Norgespakke når du sender varer i retur. Dette gir deg mulighet til å spore pakken i etterkant. Varer som blir sendt tilbake med andre metoder sendes på eget ansvar.

Retur som blir sendt tilbake med postoppkrav vil ikke bli hentet.

 

Ved retur i forbindelse med reklamasjon/garanti skal retur avtales med oss på forhånd. Når det er en mulighet til å reparere produktet vil dette bli gjort. Hvis ikke vil vi erstatte produktet med ny vare av samme type. Skulle varen være utgått vil vi kontakte deg for å bli enige om et alternativt produkt. En vare som skal reklameres på må ikke brukes etter at feil er oppdaget.